2013-12-02

Godmorgon !

Sitter just nu ensam i mitt rum och avnjuter en kopp glögg, innan jag ska till skolan. Kärlek till den som kom på den här drycken haha. Jul feelisen är på topp just nu, längtaar ^^

Alltså frukost. De är jobbigt. Jag vet aldrig vad jag ska äta och så är jag nästan aldrig hungrig på morgon, brukar bara trycka i mig nån yoghurt eller en smörgås för att få nån energi före lunchen.
Måste hitta något som är snabbt och gott att äta på morgon...

Men jo, det här blev ett kort inlägg. måste sticka iväg snart.

Hade :)
Haha aaw :')


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hade samma problem med frukost förut, man måste ju äta nånting, men vad?

3 saker försöker jag äta alltid varenda morgon: Musli/Cornflakes, vitbröd/rågbröd, och någon frukt eller fruktcocktail.

Det passar att börja med musli/cornflakes, eftersom man inte direkt har någon aptit på morgonen :) (Rekommenderar "Start" musli)