2013-11-19

De va ett tag sen....

Alltså jo jag är bra på det här bloggandet jag.

Dom här senaste veckorna har varit..... stressiga. Eller åtminstone veckan före prao. Då hade jag ganska mycket prov och förhör + två uppgifter som skulle göras klart. Och fast jag övade mitt bästa (sådär halvt iallafall) så fick jag bara just och just godkänt i betygen.

Och just de blev också underkänd i tre ämnen. Men två av dom kan jag ännu höja.

Sen ifall det nu är nån som undrar varför jag inte är i skolan vissa dagar(har fått någon fråga på ask om det).  För det första är jag väldigt lat och omotiverad till skolan. Livet är ju inte lätt ibland och just dom här senaste månaderna har det varit ännu värre, så det har liksom inte funnits någon ork alls.

MEN nu är jag tillbaks upp på fötterna och är redo att tag i skolan (och livet)



Saknar tiden när man kunde skita i vad andra tyckte ..... sad face



Inga kommentarer: